AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Forumer baru sila ke sini dulu...

    Share

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  pokok on Fri Feb 06, 2009 3:39 pm

    assalamualaikum kepada semua ahli forum AIDC, terima kasih kerana bersama kami di AIDC...tanpa anda semua maka takdelah forum ini, sebelum kita berforum ada baiknya ahli baru baca dahulu topik ini, supaya tidak timbul salah faham dikalangan forumer...

    Diharapkan semua forumer, menjaga tatasusila semasa berforum, tidak dibernarkan sesekali mengeluarkan kata2 kata yang kesat atau menyinggung perasaan mana-mana pihak, Pihak MODERATOR boleh mengambil tindakan sekiranya perkara ini berlaku.

    Kepada semua forumer juga dimaklumkan pihak MOD tidak bertanggungjawab sekiranya wujud pandangan dari ahli forum yang boleh mengakibatkan salah faham diantara sesama ahli forum atau pihak ketiga. Diharapkan ahli forum dapat menjaga tatasusila ketika berforum dan bertangungjawab dengan apa yang ditulis.


    Jesteru itu sebelum membuka topik dicadangkan meneliti setiap kemungkinan yang berlaku ekoran topik tersebut...

    selamat berforum


    Last edited by pokok on Sat Feb 07, 2009 1:25 pm; edited 2 times in total

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  pokok on Fri Feb 06, 2009 3:43 pm

    sekiranya ingin memasukan gambar ke dalam forum, disarankan Uplode gambar mengunakan http://photobucket.com/. Forumer boleh memilih size yang sesuai dan kemudian masukkan gambar tersebut di forum ini dengan memasukan IMG code ke ruangan ini.

    sekiranya wujud masalah boleh bertanya kepada MOD sedia ada...

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  nangkasedap on Sat Feb 07, 2009 2:52 pm

    salam saya orang baru mohon tunjuk ajar dan teguran. Tq...

    kumbang_aidc

    Posts : 133
    Join date : 2009-01-02

    Re :Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  kumbang_aidc on Mon Feb 09, 2009 8:23 pm

    salam nangkasedap,
    selamat datang!! 'teguran' pertama dari Kumbang hehe

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  ultraman on Tue Feb 10, 2009 9:56 am

    wah kumbang waa takut sama lu lah..nanti kena sengat he he he

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  pochong on Thu Feb 12, 2009 12:18 pm

    nak tanya, ini kumbang jantan ke kumbang betina he he he

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  apahallu on Thu Feb 19, 2009 7:21 am

    tumpang lalu... Twisted Evil Twisted Evil saya budak baru disini...tapi saya tidak gay ok... Twisted Evil Twisted Evil

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  teruna desa on Thu Feb 19, 2009 7:27 am

    apahallu wrote:tumpang lalu... Twisted Evil Twisted Evil saya budak baru disini...tapi saya tidak gay ok... Twisted Evil Twisted Evil

    salam apahallu, tak pe kat sini anwar al sontot tak masuk he he he

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  apahallu on Thu Feb 19, 2009 7:38 am

    teruna desa wrote:
    apahallu wrote:tumpang lalu... Twisted Evil Twisted Evil saya budak baru disini...tapi saya tidak gay ok... Twisted Evil Twisted Evil

    salam apahallu, tak pe kat sini anwar al sontot tak masuk he he he

    ye ke??al juburi xde ekk...kuang kuang kuang... clown pirat tongue

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  detective conan on Thu Feb 19, 2009 11:46 pm

    apahallu wrote:
    teruna desa wrote:
    apahallu wrote:tumpang lalu... Twisted Evil Twisted Evil saya budak baru disini...tapi saya tidak gay ok... Twisted Evil Twisted Evil

    salam apahallu, tak pe kat sini anwar al sontot tak masuk he he he

    ye ke??al juburi xde ekk...kuang kuang kuang... clown pirat tongue


    aljuburi dah kena kuarantin Sleep Sleep

    ore kito

    Posts : 13
    Join date : 2009-04-22

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  ore kito on Wed Apr 22, 2009 6:22 am

    tupe lalu ambo ore baru sini, mintok izin lepok sini etek...

    udinthegreat01

    Posts : 31
    Join date : 2009-03-18

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  udinthegreat01 on Wed Apr 22, 2009 9:18 am

    SALAM SUME..BUAT ORE KITO LEPOK LA SELAGI MAHU..

    BIAR KITA RAMAI RAMAI MERIAHKAN RUANGAN FORUM NIE..

    SELAMAT DATANG flower flower

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  nangkasedap on Fri Apr 24, 2009 7:48 am

    namaste , nadre ni ho ma....ahlan wasahlan ila aidc club...ada masa lepak selalu

    abu

    Posts : 7
    Join date : 2009-09-01

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  abu on Wed Sep 09, 2009 4:07 am

    salam...
    saya budak baru belajar,
    salah silap tolong tegur tegurkan,
    janganlah pulak dijolok
    jolokkan
    kehkehkeh
    What a Face

    Sponsored content

    Re: Forumer baru sila ke sini dulu...

    Post  Sponsored content Today at 3:09 pm

      Similar topics

      -

      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:09 pm