AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Lagu ini mungkin kebetulan...

    Share

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  300 on Fri Jan 23, 2009 1:21 pm

    Salam...

    1. Lagu ni bertajuk Mirage dinyanyikan oleh kumpulan Pesawat.

    2. Mirage boleh juga disebut sebagai miraj atau fatamorgana. Bermaksud impian/angan-angan yg tak pasti, impian/angan-angan kosong atau pun angan-angan mat jenin...

    3. Lagu ni sesuai utk dikaitkan dengan seorang bekas TPM yg bercita-cita besar ingin menjadi PM... affraid

    4. Berikut adalah lirik lagu tersebut...

    Cahaya terang menembusi
    Bagai sebuah kisah misteri
    Kau mungkin asing
    Kau mungkin
    pernah ku kenal sebelum ini

    Resah gelisah dibuatnya
    Bagai sebuah cereka cinta
    Haru biru
    Kelam jiwaku
    Semakin kacau

    Siang malam termimpi mimpi
    Pagi petang tercari cari
    Tiap saat ternanti nanti
    Kau masih tiada disisi

    Apakah ini satu mimpi
    Terasa bagai sebuah delusi
    Ilusi mata
    Maian jiwaku
    Semakin kacau

    Chorus

    Haru biru
    Kelam jiwaku
    Semakin kacau


    lol! lol! lol! lol! lol! lol!

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  pokok on Fri Jan 23, 2009 10:50 pm

    bila aku baca lirik lagu ni teringat impian 16 september Anwar....

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  300 on Fri Jan 23, 2009 11:20 pm

    1. Pokok, ko teringat kat mimpi 16 sep ye...

    2. Aku pulak kat team selangor n liverpool je cheers cheers

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  detective conan on Sat Jan 24, 2009 7:32 am

    misteri itu siapa he he he..conan tengah tafsir nie...hua hua hua farao

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  300 on Sat Jan 24, 2009 7:59 am

    conan, sapa makan cili dia yg terasa pedas..ho ho ho

    faizal

    Posts : 4
    Join date : 2009-01-24

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  faizal on Sat Jan 24, 2009 1:58 pm

    salam 300,, faizal disini bukan main ko ni ya, siap makan cili, sape makan cili tu, anwar ke ?

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  300 on Sun Jan 25, 2009 2:03 am

    faizal...ntahla. rasanya mcm seakan-akan anwar.
    tapi kemungkinan mcm bukan. namun, jauh disudut hati ni terasa mcm dia pulak.
    ish...betul ke ni...ish..konfius laa confused confused

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  ultraman on Sun Jan 25, 2009 5:58 am

    300 wrote:faizal...ntahla. rasanya mcm seakan-akan anwar.
    tapi kemungkinan mcm bukan. namun, jauh disudut hati ni terasa mcm dia pulak.
    ish...betul ke ni...ish..konfius laa confused confused

    ultraman lagi konfiuss..tak pandai nak paham maksud lirik nie..nak fire boleh ..fireeee zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    Sponsored content

    Re: Lagu ini mungkin kebetulan...

    Post  Sponsored content Today at 9:16 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:16 am