AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    10 juta , 50 juta, PKR tak yah alihkan isu

    Share

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    10 juta , 50 juta, PKR tak yah alihkan isu

    Post  pokok on Mon Feb 02, 2009 1:37 pm

    Lu nak kencing ramai buleh. Tapi nak kencing semua tak dapek la bai. Lu serpihan UMNO, cara lu pun sama gak dengan UMNO. Kalau UMNO nak alih isu, lu pun nak alih isu. Ekelee…

    Isunya di sini ialah pengkhianatan wakil PKR terhadap rakyat. Main nyorok2 plak 5 hari. Dah kantoi cakap cuti sakit. IQ stendet posmen nak kecing bloggers. Kan ke superb bangang nya tuh.

    10 juta ke, 50 juta ke, samah ke, 5 duit ke, khianat tetap khianat. Menyusahkan tetap menyusahkan. Merugikan tetap merugikan. Dasar bebal genetik Melayu. 24 jam politik. Kedai makan sebelah2 pun politik gak. Dengki2. Cuba lu politik ikut time, ikut kaedah, ikut tajuk.

    Orang pilih bukan suruh berpolitik bangang ala Melayu. Suruh buat kerja la. Bukan nak dengar harga 10juta, harga 50 juta. Wa nak dengar tiada pengkhianatan. Dasar bodoh punya PKR. Budak tadika nak kencing pengawas sekolah


    http://adukataruna.blogspot.com/2009/02/10-juta-la-50-juta-la-jangan-alihkan.html


    Last edited by pokok on Mon Feb 02, 2009 1:43 pm; edited 1 time in total

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: 10 juta , 50 juta, PKR tak yah alihkan isu

    Post  pokok on Mon Feb 02, 2009 1:43 pm

    pokok tak hairan jika PKR punya sikap camtu sebab ANwar pun camtu, pokok pelik la nape, Aduka bukan main marah kat PKR,kalau betul2 marah nape tak tegur Anwar tu, pokok sedih bila tengok orang PAS yang berbaju PKR duk bertakbir kat anwar tue. macam la anwar tu bagus sangat.

    Penyokong anwar bukan main sanjung anwar tu, seolah olah anwar tu maksum, hingga segala kejahatan pada anwar terlupus semua kelakar bukan.

    Yang kelakar lagi semua musuh anwar dianggap tak sebaik anwar...aduh pusing kepala.

    siti_salma

    Posts : 5
    Join date : 2009-01-22

    Re: 10 juta , 50 juta, PKR tak yah alihkan isu

    Post  siti_salma on Mon Feb 02, 2009 11:52 pm

    Memang budaya PKR macam tu...Suka kencingkan orang...dan suka buat gempak terhadap sesuatu isu...bukan apa nak tarik perhatian rakyat supaya percayakan agenda "Harapan Baru" yang pasti akan berlaku....semua itu agenda tersembunyi nak perbobohkan rakyat....

    bounce bounce bounce bounce

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: 10 juta , 50 juta, PKR tak yah alihkan isu

    Post  qasehnuryz on Tue Feb 03, 2009 5:39 am

    pokok wrote:

    Penyokong anwar bukan main sanjung anwar tu, seolah olah anwar tu maksum, hingga segala kejahatan pada anwar terlupus semua kelakar bukan.


    Pokok..member sy yg taksub pd anwar katanya, qaseh kalau awk nk tahu.Muka anwar tu ada muka cahaya sinar..Nur tu ada terpancar di wajahnya..memamg muka pemimpin masa hadapan.
    Dia ckp ada ustaz terkenal bilang begitu.sbb member ni ada belajar2 agama dr sana.

    p/s : Rasa mcm tosei yg di telan nk terkeluar balik bile dengar kata˛ mcm tu.huh!

    Sponsored content

    Re: 10 juta , 50 juta, PKR tak yah alihkan isu

    Post  Sponsored content Today at 3:04 pm


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:04 pm