AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Anwar rebah diTKOkan hamidah

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Anwar rebah diTKOkan hamidah

    Post  detective conan on Wed Jan 28, 2009 10:31 pm

    pada isnin lepas anwar telah menguhubungi 7 ADUN UMNO untuk mengajak mereka masuk pakatan. ertikata lain LOMPAT.satu ADUN sudah termakan umpan.betapa onarnya anwar menipu mereka, setiap orang yang dihubunginya TELAH DIJANJIKAN DENGAN JAWATAN MENTERI BESAR.hahaha..

    ide LOMPAT ini datang dari mana ? tidak lain dari pengarah strategik kategori mangkok hayun YB saifudin 'katak' nasution. kenapa hanya ide LOMPAT sahaja yang boleh ditampilkan. jawapannya mudah. pengarah mangkok saifudin 'katak' nasution ini MERUPAKAN AHLI POLITIK NO 1 DI MALAYSIA YANG PALING BANYAK 'MELOMPAT PARTI'.PENGALAMAN LOMPAT PARTI DIGUNAKAN SEPENUHNYA OLEH BELIAU.

    saifudin 'katak' nasution memulakan karier politik sewaktu beliau belajar lagi. pada waktu itu beliau merupakan ahli pas dan merupakan orang kuat ustaz nakhaie, kemudian masuk umno di waktu kemuncak anwar di tarik masuk ke dalam umno oleh dr mahathir,kemudian melompat menganggotai parti keadilan nasional pada 1999,kemudian melompat masuk semula ke dalam parti pas kerana ditawarkan jawatan pengarah yayasan tok kenali, kemudian melompat semula menjadi ahli PKR setelah ditawarkan jawatan penting oleh anwar di timur tengah dan terus dilantik menjadi pengarah strategik PKR bagi mengimbangi pengaruh azmin. harus kita ingat saifudin 'katak' nasution masih lagi merupakan ahli pas di kawasan pokok sena ! memang pelik dan sebegitulah tabiat akal pkr,semua lubang pun boleh masuk.

    hari ini seorang ADUN pula di pelawa oleh anwar untuk menggangotai PKR,seterusnya mengambil alih kerusi pemerintahan pas dan 'selembuzar' di perak. 4 jam di perlukan oleh anwar untuk memujuk ketua wanita umno bahagian gopeng iaitu hamidah osman. hamidah merupakan ADUN sungai rapat dan mengikut laporan dalaman PKR, sebelum memulakan operasi LOMPAT ini anwar dan saifudin 'katak' nasution telah meneliti rakaman perdebatan dalam SIDANG DUN di perak selama beberapa hari.

    ADUN sungai rapat ini merupakan 'main target' anwar dalam operasi lompat. berdasarkan maklumat dalaman PKR,kiranya anwar berjaya membawa masuk hamidah maka beliau akan dijadikan panglima utama PKR menangkis apa-apa juga tindak balas daripada pas dan 'selembuzar' !

    hamidah memang punyai ketokohan berdebat. 'selembuzar' merupakan mangsa yang paling kerap dibelasah bertubi-tubi oleh kak hamidah dalam sidang DUN. kalau kita masih ingat dulu sekitar tahun 1997, pernah seorang wartawan australia di belasah lunyai oleh rafidah aziz selama 60 minit dalam temubual ekslusif secara langsung di sydney. dan ADUN sungai rapat ini sudah berada dalam kategori tersebut !

    4 jam perbualan anwar dan hamidah juga membawa tawaran. MENTERI BESAR WANITA YANG PERTAMA DI PERAK DAN MALAYSIA ! anwar berbicara indah, kiranya speaker dewan pun berbangsa india maka apa kata 'kita' menabalkan seorang wanita pula menjadi menteri besar, bisik anwar pada hamidah.

    hhhhaah 'kita' bisik hati hamidah.

    hamidah :'bila masa "kita" ini menjadi "kita" ' sergah hamidah pada anwar.

    hamidah :'lepas semua hak agama dan bangsa kamu gadaikan, berani lagi kamu panggil saya untuk bersama kamu menghancurkan lagi saki baki yang ada ! dato seri saya akan lawan kamu habis-habisan walaupun saya nyawa menjadi taruhan !!!! '..

    baca seterusnya di http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/01/lompat-di-perak-antara.html

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: Anwar rebah diTKOkan hamidah

    Post  teruna desa on Thu Jan 29, 2009 12:04 am

    nasib baik Adun sungai rapat tu tak cubit anwar tu, tak habis-habis nak perdaya orang, teruna kalau jumpa anwar takut oooo nanti hilang teruna he he he he.....

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: Anwar rebah diTKOkan hamidah

    Post  ultraman on Thu Jan 29, 2009 2:08 am

    teruna desa wrote:nasib baik Adun sungai rapat tu tak cubit anwar tu, tak habis-habis nak perdaya orang, teruna kalau jumpa anwar takut oooo nanti hilang teruna he he he he.....


    sape yang rasa dia masih teruna hati hati tau, anwar ni suka perdaya orang terutama lelaki he he he..kalau anwar cuba perdaya ultraman, ultraman fire je zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    al aqsa

    Posts : 1
    Join date : 2009-01-29

    nak kan kepastian je

    Post  al aqsa on Fri Jan 30, 2009 10:30 am

    assalamualaikum saya org baru kat sini nak tanya betul ke apayd dah beraku ni

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Anwar rebah diTKOkan hamidah

    Post  pokok on Fri Jan 30, 2009 12:53 pm

    al aqsa wrote:assalamualaikum saya org baru kat sini nak tanya betul ke apayd dah beraku ni

    salam al aqsa, selamat datang dan tima kasih sudi berforum kat sini...
    pada pokok takde angin pokok tak bergoyang,

    Sponsored content

    Re: Anwar rebah diTKOkan hamidah

    Post  Sponsored content Today at 3:09 pm


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:09 pm