AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  detective conan on Mon Jan 26, 2009 7:48 am

    Diberitakan, seorang wartawan portal hiburan Murai telah pergi menonton tayangan tengah malam, wayang hantu Spanish, KM31. Selepas wayang habis, maka teranglah panggung itu & ketika itulah orang ramai terperasan akan kehadiran Ustaz Akhil Hayy bersama Waheeda.

    Kejadian ini berlaku di 1 Utama, Petaling Jaya. Selepas perasan akan mata orang ramai yang memandang, Ustaz Akhil Hayy dilihat berjalan jauh dari Waheeda ke tempat letak kereta. Mahu cover line mungkin, tapi sudah terlambat.

    Apa yang mengejutkan mereka masih menafikan mereka pasangan suami isteri...agak pelik Conan dengan kisah dua selebriti ini pujaan ini...ada apa apa rahsia ke?

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  detective conan on Mon Jan 26, 2009 7:51 am

    Ini adalah apa sebenarnya yang terjadi mengikut cerita Waheeda. Mereka menonton wayang yang berbeza & sekali lagi menyatakan mereka memang belum berkahwin.

    #1 Waheeda dan Akhil Hayy menonton wayang pada sebelah malam dan rancangan itu dilakukan pada saat akhir. Waheeda sepatutnya ditemani kawan baiknya, Naurah. Namun Naurah tidak dapat datang pada saat akhir.

    #2 Menurut Waheeda, mereka menonton filem berbeza dalam berlainan panggung. Akil menonton filem IP Man pada jam 11.55 malam manakala Waheeda menonton filem KM 31 pada 12.10 tengah malam.

    #3 Mereka datang menaiki kereta milik Waheeda kerana kereta milik Ustaz Akhil mengalami kemalangan teruk di Putrajaya.

    #4 Sebelum menonton wayang pilihan masing-masing, Waheeda mengakui yang dia agak keletihan dan hampir hilang mood untuk menonton wayang hingga membuatkan dirinya membuat keputusan untuk menunggu saja Akhil dalam keretanya sementara menunggu filem IP Man habis ditayangkan.

    #5 Hasrat Waheeda itu membuatkan Akhil berpendapat daripada membahayakan dirinya menunggu seorang diri di dalam kereta, dia sanggup untuk pulang ke rumah dengan menaiki teksi dan menyuruh Waheeda balik dulu ke rumah dengan keretanya.

    #6 Bagaimanapun, Waheeda mengubah fikiran dan menonton filem pilihannya juga sehingga habis kerana tidak mahu membiarkan Akhil pulang dengan teksi.

    #7 Selesai menonton filem IP Man, Akhil masuk ke panggung KM 31 beberapa minit sebelum filem tontonan Waheeda berakhir. Dia hanya duduk di tepi tangga di dalam panggung, sebelum Waheeda memanggil Akhil duduk di sebelahnya yang kebetulan kosong.

    #8 Selesai tayangan filem itu, lampu pawagam dinyalakan dan secara jelas kelibat mereka di dalam pawagam kelihatan termasuklah penulis gosip portal murai.com.my yang kebetulan turut berada di tempat yang sama.

    credit to oh bulan.

    Apa pun alasan mereka Conan rasa tidak manis selebriti yang membawa imej islam ini melakukan perkara demikian, kalau mereka sudah kahwin lain cerita...tapi mereka tetap menafikannya....

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  detective conan on Mon Jan 26, 2009 8:09 am

    [img][/img]

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  detective conan on Mon Jan 26, 2009 8:11 am

    [img][/img]

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  detective conan on Mon Jan 26, 2009 8:15 am

    [img][/img]

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  pokok on Mon Jan 26, 2009 10:28 am

    harap2 kes ni tak sama dengan kes rita dan aidil he he he he..mula2 kata tidak kemudian yaa....sebab cinta terhalang..he he he he...

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  ultraman on Tue Jan 27, 2009 10:45 am

    susah ke nak ngaku kahwin, kan tak elok kalau suami orang kuar ngan anak dara hu hu hu...kena fie dngan api baru tauu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  Joyah on Tue Jan 27, 2009 9:42 pm

    ultraman, kau pegi fire anwar sama kuncu2 DAP lagi bagus ... buat menyemak Malaysia jer. ha satu lagi Hindraf yang terlolong2 tu. Jangan kacau Waheeda dgn ustaz tu...biarlah mereka menyemai cinta ...ahakssss

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  300 on Wed Jan 28, 2009 1:44 am

    aku rasa kalau dah mengandung baru la hebahkan pasal perkahwinan tu...
    mcm kes 'mamat perasan beckham' ngan rita rudaini. Evil or Very Mad

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  qasehnuryz on Wed Jan 28, 2009 1:49 am

    suka sgt tgk muka waheeda.sweet. sunny

    tp pd sy..sng je.klo xmo gosip tersebar.bakpe la tgk wayang waktu mlm..
    elakkan selagi boleh elak.awak tu kan perempuan.

    p/s: sure kene rantai kaki ngn abah klo berani tgk wayang mlm wahahaha

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  detective conan on Wed Jan 28, 2009 2:12 am

    qaseh ni cam waheda ke ha ha ha ha ha..

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  Joyah on Wed Jan 28, 2009 2:49 am

    300 wrote:aku rasa kalau dah mengandung baru la hebahkan pasal perkahwinan tu...
    mcm kes 'mamat perasan beckham' ngan rita rudaini. Evil or Very Mad


    pembetulan ... 'Budak Bola' beb .... tapi dia memang hensem punnnnn... kakakkaa... tapi kalau macam beckham tu mungkin tidak... hua hua hua ..jangan marah arr aidil .... i likeeeeee flower flower flower

    Sponsored content

    Re: Ustaz Akhil Hayy dan Waheda menonton wayang?

    Post  Sponsored content Today at 3:04 pm


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:04 pm