AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  detective conan on Sun Jan 25, 2009 12:15 am

    SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, berkata pemberian 46 lembu kepada penduduk Parlimen Bandar Tun Razak menggunakan wang kerajaan negeri adalah sedekah.

    'Saya bagi sedekah saja. Kalau sedekah pun penyelewengan tak tahu nak buat apa,' kata beliau ketika diminta mengulas kecaman pelbagai pihak terhadapnya kerana menggunakan wang kerajaan negeri itu untuk membeli 46 lembu korban pada Disember tahun lalu. -berita harian


    Selepas terperangkap dengan tuduhan Rasuah lembu korban, Khalid gagap mengalihkan pandangan dengan mengatakan pemberian itu sebagai sedekah..ye ker? kenapa sedekah itu tidak kepada rakyat Selangor yang masih ramai dibumi Selangor nie, penduduk Selangor menjalar dari Sabak bernam hingga ke Sepang, pelik dan ajaib lembu itu diberi kepada penduduk bandar Tun razak rasanya penduduk situ terletak bawah DBKL, kalau duit dia takpe, ..Conan pun tak de orang nak bagi sedekah walhal Conan pun tinggal kat Selangor gak,...baik betul Khalid gagap nie...

    Seperkara lagi, Conan pelik gak bila orang PKR nie suka je cakap SEDEKAH, kat Perak itu hari pun, org PKR cakap SEX itu sebagai sedekah...mudahnya mereka mempermainkan perkataan sedekah...

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  ultraman on Sun Jan 25, 2009 6:04 am

    emm susah nak cakap dengan orang politik ni, cakap berbelit belit..

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  pokok on Tue Jan 27, 2009 5:42 am

    nak alihkan perhatian la tu he he he...cam kat perak bila tersepit kait ngan agama..,.,sampai sex pun anggap sedekah....nasib baik ni korban..kalau lepas ni anwar cakap liwat pun sedekah gak aku tak tau laaa...

    cik kiah

    Posts : 32
    Join date : 2009-01-16

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  cik kiah on Tue Jan 27, 2009 7:39 am

    testing....

    http://www.youtube.com/watch?v=0Fom7ZKuCIM

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  Joyah on Tue Jan 27, 2009 9:39 pm

    apa ke jadahnya sedekah guna duit kerajaan negeri ... kalau sedekah guna duit poket sendiri la pakcik oiii.. lepas tu, bukan main meriah dia punya sedekah ..nama dapat kat dia, kononnya MB yang pemurah, padahal duit sendiri tak keluar satu sen pun.

    apa nak heran. anwar pun melawat permatang pauh hanya untuk bergembira..datang kenduri dan majlis2 keraian ... bukannya buat kerja punnn .... dan semuanya ditanggung beres... banyak kan duit mereka dan keluarga mereka... lagi mau kata kerajaan menganiayai rakyat ... memang pig negara sungguh

    hokage

    Posts : 34
    Join date : 2008-08-19

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  hokage on Wed Jan 28, 2009 5:11 am

    Joyah wrote:apa ke jadahnya sedekah guna duit kerajaan negeri ... kalau sedekah guna duit poket sendiri la pakcik oiii.. lepas tu, bukan main meriah dia punya sedekah ..nama dapat kat dia, kononnya MB yang pemurah, padahal duit sendiri tak keluar satu sen pun.

    apa nak heran. anwar pun melawat permatang pauh hanya untuk bergembira..datang kenduri dan majlis2 keraian ... bukannya buat kerja punnn .... dan semuanya ditanggung beres... banyak kan duit mereka dan keluarga mereka... lagi mau kata kerajaan menganiayai rakyat ... memang pig negara sungguh

    Khalid tak tahu beza tue..dia ingat duit rakyat duit die..duit die duit die..banyak cantik muka ko khalid. Nak sedakah guna duit sendiri r..

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  ultraman on Wed Jan 28, 2009 5:14 am

    Apakah nasib yang akan menanti seorang MB yang paling GAGAP dalam sejarah tanahair kita ini…??

    Khalid GAGAP cuba memberikan alasan bahawa transaksi lembu-lembu hanya sebagai sedekah, malangnya terserlah kebodohan serta kebangangngan si GAGAP kelahiran Selangor ini apabila pihak yang membongkar kes ada bukti resit resit pembayaran…, sedekah tak guna resit!

    Untuk menyedapkan lagi masakan dalam kes ini, persoalan yang pasti tiada jawapan dari si GAGAP ialah, kenapa dana dari kerajaan negeri Selangor walaupun melalui anak anak syarikat mereka telah dibelanjakan untuk sebuah parlimen dibawah Wilayah Persekutan iaitu Bandar Tun Razak? Masih boleh diterima akal waras seandainya wang kerajaan negeri Selangor ini dibelanjakan kepada parlimen parlimen negeri Selangor walaupun terletak dalam kawasan Wilayah seperti Ampang, Pandan dan Gombak!

    Terbukti Khalid GAGAP menyalah gunakan wang kerajaan negeri Selangor untuk parlimen beliau sendiri yang berada di wilayah berlainan dari negeri pentadbirannya..

    Manakala “Lembu Lembu Muda” yang berada dalam PKR Selangor pula mahu bersuara melalui Ketua Penerangan mereka yang terbukti memiliki otak lembu bahawa, “kunuunnya” terdapat Konspirasi ingin menjatuhkan MB yang paling GAGAP ini…. Ha! Memang peliklah sikap golongan kurang cerdik seperti mereka, bila terkena batang hidung sendiri mulalah hendak menuding jari kepada orang lain, langsung tak mahu mengakui kelemahan sendiri!

    Mereka harus sedari bahawa Khalid GAGAP ini manusia biasa dan bukan sempurna.., jom kita tinjau semula kelakuan si MB yang sedang menghitung hari…..

    baca seterusnya di
    http://medan-info-kita.blogspot.com/2009/01/khalid-mula-menghitung-hari.html

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  Joyah on Wed Jan 28, 2009 5:15 am

    itulah masalahnya kalau MB macam orang tak pass PMR .... di kencing pulak dek anwar hari2 ... gagap pun dapat jadi MB

    hokage

    Posts : 34
    Join date : 2008-08-19

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  hokage on Wed Jan 28, 2009 5:19 am


    SERUPA TAPI TAK SAMA

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  Joyah on Wed Jan 28, 2009 5:27 am

    ehhh, macam kembar la... kakakaka

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  detective conan on Wed Jan 28, 2009 5:59 am


    rakyatbesajek

    Posts : 2
    Join date : 2009-01-24

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  rakyatbesajek on Wed Jan 28, 2009 3:00 pm

    detective conan wrote:
    Seperkara lagi, Conan pelik gak bila orang PKR nie suka je cakap SEDEKAH, kat Perak itu hari pun, org PKR cakap SEX itu sebagai sedekah...mudahnya mereka mempermainkan perkataan sedekah...

    terang2 die org nie menggunakan isu agama utk kepentingan politik memasing.
    niela jadi nyer bila matlamat menghalalkan cara.
    org kita plak (esp melayu) , mudah sesgt terpengaruh ngan provokasi politik murahan..
    bab2 kena kan org, burokkan org, kita la no 1..

    p/s: aku hanya leh geleng kepala je la ngan menda2 gini.. Evil or Very Mad

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  teruna desa on Thu Jan 29, 2009 12:09 am

    yang pasti orang kita digula-gulakan dengan harapan baru yang belum pasti menjanjikan kebaikkan. termenung seketika teruna bila melihat situasi ini.

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  Joyah on Thu Jan 29, 2009 2:46 am

    teruna desa wrote:yang pasti orang kita digula-gulakan dengan harapan baru yang belum pasti menjanjikan kebaikkan. termenung seketika teruna bila melihat situasi ini.



    gula-gula lollypop agaknya

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  pokok on Fri Jan 30, 2009 12:57 pm

    harapan palsu he he he he

    Sponsored content

    Re: khalid gagap cakap dia nak sedekah, betul ke?

    Post  Sponsored content Today at 9:16 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:16 am