AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Share

    cik kiah

    Posts : 32
    Join date : 2009-01-16

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  cik kiah on Mon Jan 26, 2009 12:47 pm

    Wah...dah jadi cam agensi cari jodoh pulak yer. Perkembangan yang sihat. Hehehe..

    Ha apa lagi Conan,siasat jngan tak siasat

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  Joyah on Tue Jan 27, 2009 2:41 am

    Salam semuaaa...

    cik kiah, kat aidc ni macam2 ada ....dari hal politik sampai la mencari jodoh... all in one gitu .. aku senyummm jer baca. dengar khabar akan ada berita dari teman aidc tak lama lagi ... kita tungguuuuuuu jer la apa berita gembira tu....

    queen

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  detective conan on Tue Jan 27, 2009 4:44 am

    emm sape temem tue koyah, rasanya conan dah tahu sape he he he he...nanti nak minta izin dulu dia benar ke tak nak sebarkan cie nie hua hua hua...............................

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  Joyah on Tue Jan 27, 2009 6:23 am

    yer la tu conan..... member dah excited tu ..kakakaka

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  300 on Wed Jan 28, 2009 1:40 am

    sapakah gerangan beliau?? confused confused

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  qasehnuryz on Wed Jan 28, 2009 1:55 am

    conan...kaki bangku takpe jgn kaki pukul Razz

    wah joyah ngn conan tau sesuatu..sharing² ler gosip hehe

    hokage

    Posts : 34
    Join date : 2008-08-19

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  hokage on Wed Jan 28, 2009 1:59 am

    qasehnuryz wrote:conan...kaki bangku takpe jgn kaki pukul Razz

    wah joyah ngn conan tau sesuatu..sharing² ler gosip hehe

    Conan ngan joyah nie ada gosip or mereka yang nak mengosipkan diri mereka...ada pape ke meke dua nie.. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  detective conan on Wed Jan 28, 2009 2:16 am

    amboi2 amboi hokage nak cite pasai sape nie ....he he he..kawan2 kawan nak tau ke...nanti conan tanya tuan empunya diri dulu boleh ke tak di sebarkan he he he...tak pun joyah tolong tanya...

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  Joyah on Wed Jan 28, 2009 2:46 am

    amboi amboi amboi ..... meriah kenduri ...siap makan nasi tambah lagi yer hokage ... hua hua huaaaaa

    Sponsored content

    Re: apa kriteria lelaki pilihan wanita?

    Post  Sponsored content Today at 3:08 pm


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:08 pm