AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    nasharudin si katak...

    Share

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    nasharudin si katak...

    Post  apahallu on Tue May 05, 2009 7:57 am

    wiken lepas,hari buruh aku balik taiping utk bercuti..aku dgr cerita ni dari pak mentua aku, orang taiping..mase PRK bukit gantang haritu de ade la join dengar ceramah si katak nasharudin tuh...aku pon tatau camne de blei g c2,walhal de org kuat umno dr dulu lg...tp elok lah de pergi dengor ceramah tuh sebab,blei gak tau ape 'isi' nye...satu mende yg membuatkan aku terkejut..ayat si katak tuh...begini lah lebey kurang bunyi nye..

    "saya(si katak) dulu SPM xdapat A(xde la bijak mane ko nih),anak ahchong(de yang letak perumpamaan nih) dapat stret A's...saya dapat masuk U,anak achong xdapat masuk U..sebab ape?....sebab BN memerintah...so,kalo PR berjaya memerintah,kami (PR) akan memastikan hak ini (masuk U) akan dapat kepada semua kaum..."

    so,fikir2kan lah...

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: nasharudin si katak...

    Post  teruna desa on Wed May 06, 2009 1:48 am

    nasharudin mana nie? teruna konpis nie... teruna cam nak bantah je statement tu, teruna dulu dapat 8 A dalam SPM pun tak ddapat masuk U gak, kena ambik STPM, begitu juga kawan2 lain, pada teruna itu bukan isunya....

      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:05 pm