AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    MECD wajar hapus?

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    MECD wajar hapus?

    Post  detective conan on Sat Apr 18, 2009 12:30 pm

    agak-agak ler MECD tu wajar ke dimansuhkan , apa pikiran korang?

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  teruna desa on Sun Apr 19, 2009 10:18 am

    pada teruna MECD dihapuskan o, jangan MARA yang hapus, jangan kita terlalu pentingkan luaran sahaja...seeloknya tengok dalaman, sekiranya MECD wujud tapi peranan tak digerakkan tidak guna juga. Tapi kalau MARA mampu melipatgandakan kerja selepas pembubarean MECD, maknanya isu MECD dihapuskan akan lenyap begitu aja...
    Orang kita ni kadang-kadang terlalu takut dengan bayang2 sendiri, itu yang terkejut dengan penghapusan MECD tue...

    udinthegreat01

    Posts : 31
    Join date : 2009-03-18

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  udinthegreat01 on Mon Apr 20, 2009 3:49 am

    SOKONG TERUNA DESA.....PM PON DAH BERGANTI..SO KITA KENE TERIMA SESUATU PEMBAHARUAN..
    JANGAN TAKUT PADA BAYANG2 SENDIRI..
    KALAU DAH SEMAT DALAM HATI,KATA TAK BOLEH,MAKA TAK BOLEH LA IA...
    LAGI PON...CUMA D MANSUHKAN AJER KAN??

    rasuah

    Posts : 13
    Join date : 2009-04-17

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  rasuah on Mon Apr 20, 2009 1:35 pm

    UMNO memamg tak layak jadi pemimpin orang Melayu MECD pun dihapuskan, inilah sifat UMNO yang sebenar...undilah UMNO untuk melayu terus mampus

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  detective conan on Tue Apr 21, 2009 2:56 am

    rasuah wrote:UMNO memamg tak layak jadi pemimpin orang Melayu MECD pun dihapuskan, inilah sifat UMNO yang sebenar...undilah UMNO untuk melayu terus mampus

    pandai la kosi mangkuk tingkat, yang ko bagi jawatan pengurus besar kat bukan org melayu tu apa maksudnya...

    megat

    Posts : 9
    Join date : 2009-02-16

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  megat on Tue Apr 21, 2009 3:45 pm

    kenapa la bagi jawapan macam budak budak.takde fikiran rasional ker?

    sebelum tindakan di buat dorang dah fikir semasak masak nya, hal & hak orang melayu tak pernah di belakangkan,tak pernah di hapuskan ,bukan mcm PR semua maruah nak di gadai,semua nak di sama ratakan,semua nak pakai merit,PR promote nak semua bangsa dlm malaysia sama,

    doktrin PR membelakangkan kehendak masyarakat majoriti,memenangkan minoriti.

    selama ini hak bangsa kita tetap di perjuangkan, MECD hanya hilang dari segi NAMA, dah jelas semua badan & jabatan didalam MECD di serapkan ke kementerian2 lain. takkan perkara mudah mcm tu tak faham faham,
    adakah di sebut menghapuskan hak istimewa orang melayu?
    adakah di sebut menghapuskan kemudahan bantuan perniagaan untuk bumiputra?
    adakah di sebut menghapuskan pinjaman TEKUN?

    kalau takde jangan la mengarut,menuduh melulu, nampak sangat bodoh sombong nya dik

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  nangkasedap on Fri Apr 24, 2009 7:46 am

    agaknya di pura-pura tak paham kut he he..

    Sponsored content

    Re: MECD wajar hapus?

    Post  Sponsored content Today at 9:13 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:13 am