AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Hilang Mengantuk

    Share

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Hilang Mengantuk

    Post  qasehnuryz on Sat Mar 21, 2009 2:30 pm

    Alahai Mak Cik.........

    Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya
    untuk seorang pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer..
    Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la..
    Malam tu..
    Time penyelidik tu nak mandi..maklum ler bilik air kampung..
    Dah tu dia tu..hensem lagi..muda lagi..
    Makcik tu pun "semacam" ler..dia pun nak pi ngendap si anak muda nie mandi....
    Makcik nie kantoi sekali..oleh pemuda tu..
    Kali keduanya pun kantoi..nak ngendap nie..
    Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
    " Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
    Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...

    " JANJI TAU..!!"..

    Ganti Pakaian

    Dalam Kompeni A sebuah pasukan tentera yang sudah berbulan-bulan bertugas di pedalaman Sarawak, sampai suatu ketika mereka dikumpulkan oleh Kapten mereka.

    “Saya ada dua berita untuk kamu semua, berita baik dan berita buruk. Berita baiknya, hari ini pakaian dalam kita akan diganti…”

    “Horaiii! Siap, kapten!” jerit seluruh anggota pasukan dengan gembira.

    “Nah, sekarang berita buruknya. Ahmad, ganti pakaian dalam kamu dengan kepunyaan Abu. Ah Meng, kamu ganti dengan kepunyaan Salim…”

    agagaagag Laughing


    _________________
    ~ Doa Ibu Sepanjang Jalan

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: Hilang Mengantuk

    Post  ManJonG on Sun Mar 22, 2009 8:04 pm

    masa baca cerita nie jam menunjukkan 12.03AM...
    mmg hilang ngantuk pon..
    thanks to u~~~ ahaks~~


    p/s-->teringat skrip dlm cerita LOS&FAUN "Jangan.. Rogol lah Saya" LMAO

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: Hilang Mengantuk

    Post  nangkasedap on Wed Mar 25, 2009 11:15 am

    ManJonG wrote:masa baca cerita nie jam menunjukkan 12.03AM...
    mmg hilang ngantuk pon..
    thanks to u~~~ ahaks~~


    p/s-->teringat skrip dlm cerita LOS&FAUN "Jangan.. Rogol lah Saya" LMAO
    jangan rogol saya he he he..kalau nak kena rogol camnjer lak?

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: Hilang Mengantuk

    Post  qasehnuryz on Wed Mar 25, 2009 1:52 pm

    nangkasedap wrote:
    ManJonG wrote:masa baca cerita nie jam menunjukkan 12.03AM...
    mmg hilang ngantuk pon..
    thanks to u~~~ ahaks~~


    p/s-->teringat skrip dlm cerita LOS&FAUN "Jangan.. Rogol lah Saya" LMAO
    jangan rogol saya he he he..kalau nak kena rogol camnjer lak?

    hahahah...ada selera ke ?Laughing


    _________________
    ~ Doa Ibu Sepanjang Jalan

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: Hilang Mengantuk

    Post  Joyah on Thu Mar 26, 2009 9:24 pm

    Salam Qaseh dan semua..

    Cerita pasal rogol nih teringat pulak Joyah pada kata-kata penyokong Al-Juburi --- Korang ada ke video yang menunjukkan Anwar meliwat Saiful ?? Keh keh keh

    Jawapan Joyah, ada ke org yn nak kena liwat buat iklan .. Mari, mari tengahari ni aku nak kena liwat, sila bawa digital recorder ... Mari semuaaaaa.....kalau gitu, bukan meliwat la namanya..itu rakaman filem porno...

    Lagipun, kalau ada, Al-Juburi akan kata..it looks like me, but it's not me ... ekekekekeke

    Twisted Evil

    Sponsored content

    Re: Hilang Mengantuk

    Post  Sponsored content Today at 3:07 pm


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:07 pm