AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Share

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  pokok on Tue Mar 10, 2009 1:29 pm

    pokok skang ni tengh pikir nape anwar duk asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, apa yang dia nak ubah? apa yang yang dia harapkan sebenarnya?

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  bunga on Tue Mar 10, 2009 1:53 pm

    hehhehhe...rasanya tak susah nak memahami politics Anwar ni pokok ~ basically, his main target nak jadi PM,rite?

    Thus,he does not care if the country in flames,the Malays are losing out, halal or haram so long as he will gain in power! By hook or crook I should say,looking at the recent scenarios!! Look at where he stands on the issue of Perak's/Sultan!!

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  teruna desa on Wed Mar 11, 2009 8:39 pm

    dia nak jadi presiden kut

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  bunga on Wed Mar 11, 2009 9:14 pm

    ~risau juga cerita dia berjumpa dgn Pak Lah sewaktu jemputan Maulidur Rasul diLangat Hulu seperti yg dilapurkan dalam beberapa laman blogs ~ ? to trick Pak Lah jgn lepaskan jawatan PM??

    ~spt yg dilapurkan~

    HMAHD

    Posts : 1
    Join date : 2009-02-13

    Anwarndan dot dot dot

    Post  HMAHD on Wed Mar 11, 2009 10:33 pm

    It is easy to destroy but to build it is difficult.Anuwar wants to be PM at all cost even if the Malays perish.He talks about PKR being for all races,but as long as there are ethenic feeling this won't be.I was at a Perpaduan function organised by the BN.While the doa was read,the Chinese youngstersn passed uncalled comments in Mandarin,not knowing I understood what was said.There can be no intergration aand unity as long as there are are Sekolah Jenis Kebangsaan Cina and Tamil.Look at all the South East Asian Nations there is only one type of school.Look at the Thai Chinese,Philipino Chinese and Indonesian Chinese they speak Thai,Tagalog and Indonesian fluently.

    kumbang_aidc

    Posts : 133
    Join date : 2009-01-02

    Re : anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  kumbang_aidc on Wed Mar 11, 2009 11:15 pm

    Biar yang lain semua rosak.
    Biar semua tergadai.
    Asalkan dia jadi PM..

    Wawasan 16 september Anwar Ibrahim

    shamsadis

    Posts : 28
    Join date : 2009-01-26

    Re: anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  shamsadis on Thu Mar 12, 2009 3:07 am

    dia mahu nafsu seks songsang nyer di layani...kot..

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  ManJonG on Thu Mar 12, 2009 10:38 am

    HMAHD wrote:It is easy to destroy but to build it is difficult.Anuwar wants to be PM at all cost even if the Malays perish.He talks about PKR being for all races,but as long as there are ethenic feeling this won't be.I was at a Perpaduan function organised by the BN.While the doa was read,the Chinese youngstersn passed uncalled comments in Mandarin,not knowing I understood what was said.There can be no intergration aand unity as long as there are are Sekolah Jenis Kebangsaan Cina and Tamil.Look at all the South East Asian Nations there is only one type of school.Look at the Thai Chinese,Philipino Chinese and Indonesian Chinese they speak Thai,Tagalog and Indonesian fluently.

    biasa la tu..
    kutuk2 begitu...
    goverment baik sgt la...
    serius~~ dr kecik dididik supaya tidak bergaul dgn melayu..
    dah besar lagi la...

    anwar nie x igt kut dia tu melayu gak..
    cina kalo dah anti melayu.. sape2 pon ko asalkan melayu dia xlayan... hahaha..
    tunggu masa je la anwar~~~ gud luk~~

    Sponsored content

    Re: anwar i asyik ulang perkataan harapan dan perubahan, ada apa2 ker?

    Post  Sponsored content Today at 9:12 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:12 am