AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    anwar Barack Obama Malaysia..

    Share

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  teruna desa on Fri Feb 27, 2009 9:23 am

    Dalam majlis makan malam PKR Selangor dan KL, yang mengikut budaya Malaysia kononya, walhal secara jelas cam perhimpunan DAP...Pengacara majlis memberitau umum anwar ni macam Barack Obama Malaysia...sebelum menjemput anwar memberi ucapan...

    Anwar begitu seronok sekali dengann gelaran itu...dan ia sedikit pun tidak membantah, maknanya Anwar ni memang bapak Yahudi kerana Barack Obama memang Pro kepada Yahudi bila melantaik org yahudi disekelilingnya untuk menjawat jawatan penting di Rumah Putih, sejak bila Obama pro islam?, adakah disebabkan beliau pernah tinggal di Indonesia dan boleh berbahasa Inonesia maka ia dianggap pro kepada Islam dan Asia..

    ANwar pun terut mengunnakan kaedah sama dalam politik, mengunakan sedikit cakap2 cina dan India, makan orang cina dan India bersorak kegirangan...licik sungguh Anwar sama sebijik dengan OBama...yang memperdayakan seluruh dunia bahawa dia lah pemimpin baru yang harus ditunggu,..tetapi selepas mengumumkan penutupa Guantanamo, beliau mengumumkan pula menambah askar di Afghanistam..pelik bukan..dan sampai ke hari ini, politik asia barat masih berkecamuk...apa yang heronya Obama..

    apa yang heronnyer Anwar..

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  ManJonG on Sat Feb 28, 2009 2:37 pm

    tunggu masa saja anwar akan gunakan slogan..
    Yes we can..
    we can demolish Majlish raja2..
    we can have a new malaysia..
    we can use "kuasa rakyat"
    we can be a good leader even we r gay..

    yes we can.. cheers

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  detective conan on Sun Mar 01, 2009 1:59 am

    dia ni kempunan nak jadi HERO....sebab tu jadi gitu..,

    aritu dia ada datang ujibakat menjadi watak hero cite Superman, tapi gagal disebabkan pengarah filem tersebut menolak calon yang ada kaitan dengan Lelaki, maklumlah watak superman takpernah ada lagi yang jatuh cinta dengan LELAKI...

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  detective conan on Sun Mar 01, 2009 2:00 am

    detective conan wrote:dia ni kempunan nak jadi HERO....sebab tu jadi gitu..,

    aritu dia ada datang ujibakat menjadi watak hero cite Superman, tapi gagal disebabkan pengarah filem tersebut menolak calon yang ada kaitan dengan Lelaki, maklumlah watak superman takpernah ada lagi yang jatuh cinta dengan LELAKI...
    kui kui kui...

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  nangkasedap on Sun Mar 01, 2009 2:24 am

    ekonomi US sedang alami masalah ekonomi, seharusnya anwar panggil anwar untuk selamatkan ekonomi amerika. kan dia cakap dia pakar ekonomi...

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  qasehnuryz on Mon Mar 02, 2009 12:09 am

    teruna,heronya anwar ni..
    bila mana dia bjaya menarik ramai rakyat mesia myokong dia..dah kene mandram agaknya fan anwar ni sbb sampai skrg masih ramai yg mempertahankan si dajal sekor nih Twisted Evil

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  pokok on Mon Mar 02, 2009 7:33 am

    anwar ni umur dah lebih 60 an, obama baru 40 -an, nak sama apa...
    anwar ni ni dari kaum minoriti gak ke? coz obama minoriti kulit hitam..
    Obama ni pernah ikut ritul agama yahudi anwar ada ikut sama ke?
    Obama secara diam merupakan pro yahudi dan dia lebih berbahaya dari Bush sebab dia laksanakan secara halus, adakah anwar pun punya cara yang sama?

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  detective conan on Mon Mar 02, 2009 9:59 am

    anwar ni dari segi kibat memang sebiji sama denagn anwar..memang layak disebut barac obama malaysia

    rakyat2biasa

    Posts : 12
    Join date : 2009-02-02

    maknanya Anwar tak hebat...

    Post  rakyat2biasa on Mon Mar 02, 2009 11:21 pm

    Kalau anwar hebat..barack obama sepatutnya kata..barack obama adalah Anwar Amerika Syarikat

    Bukannya Anwar yang kata..Anwar adalah Barack Obama Malaysia..

    Anwar ni suka menumpang populariti orang lain..

    Dulu dia kata Anwar Sivaji The Bos..hero filem Tamil pulak..

    kini dia kata..Anwar Barack Obama Malaysia..hero kulit itam pulak..

    Baaakal Perdana Meeenteri Malaysia....

    Dari tahun 1998..dok main bakal PM..bila nak jadi PM nih..

    Dah 10 tahun dok berbakal...tapi tak jadi jadi..

    bila nak jadi...

    rakyat2biasa

    Posts : 12
    Join date : 2009-02-02

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  rakyat2biasa on Mon Mar 02, 2009 11:42 pm

    Castro bidas Obama sokong serangan Israel
    HAVANA - Bekas Presiden Cuba, Fidel Castro semalam mengutuk Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama kerana menyokong pentadbiran bekas Presiden George W. Bush yang menyokong usaha Israel untuk menghapuskan penduduk Palestin di Gaza.

    Castro menyelar Obama kerana meneruskan legasi Bush yang memberi sokongan padu terhadap Israel.

    Bekas pemimpin tersebut menyatakan demikian kerana memberi reaksi balas terhadap Obama yang memberi sokongan kepada Yahudi yang menyerang Gaza pada 27 Disember lalu.

    Castro yang menyerahkan kuasa kepada adiknya pada Julai 2006 kerana faktor kesihatan berkata, sokongan AS itu menjadikan Israel sebuah negara kuasa nuklear sekali gus memperkukuhkan kuasa tenteranya yang bakal menjadi ancaman terhadap seluruh negara Islam. - AFP

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  detective conan on Tue Mar 03, 2009 7:00 am

    elok la tu, anwar ni sape nak bidas lak...

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  bunga on Tue Mar 03, 2009 12:06 pm

    pokok wrote:anwar ni umur dah lebih 60 an, obama baru 40 -an, nak sama apa...
    anwar ni ni dari kaum minoriti gak ke? coz obama minoriti kulit hitam..
    Obama ni pernah ikut ritul agama yahudi anwar ada ikut sama ke?
    Obama secara diam merupakan pro yahudi dan dia lebih berbahaya dari Bush sebab dia laksanakan secara halus, adakah anwar pun punya cara yang sama?


    # Usia: Anwar 60+, Obama 40+

    # Anwar Minoriti pembangkang, Obama Minoriti kulit hitam,tapi majoriti kerajaan

    # Anwar pro-Yahudi sama cam Obama,but still,yang pasti Barrack Obama tak mungkin menjadi Anwar tapi Anwar terikut2kan Obama ~ perasan!!

    # Anwar macam dah hilang sifat2 patriotic sedangkan Obama sayangkan negaranya.

    # Anwar Al-Juburi, Obama tak pastilah pulak..tehehehhe Rolling Eyes

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  teruna desa on Tue Mar 03, 2009 12:24 pm

    ha ha , anwar al juburi...ye ini je yang beza ngan obama..

    kumbang_aidc

    Posts : 133
    Join date : 2009-01-02

    Re : anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  kumbang_aidc on Tue Mar 03, 2009 7:11 pm

    Obama tak suka jambu, anwar suka jambu ehhee

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  detective conan on Thu Mar 05, 2009 3:29 am

    kumbang_aidc wrote:Obama tak suka jambu, anwar suka jambu ehhee

    makdsudnya

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  bunga on Thu Mar 05, 2009 8:43 am

    detective conan wrote:
    kumbang_aidc wrote:Obama tak suka jambu, anwar suka jambu ehhee

    makdsudnya

    Kau tak tau? Aku lagi lah tak tau..tehehehe lol! lol!

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  teruna desa on Fri Mar 06, 2009 5:24 am

    bunga wrote:
    detective conan wrote:
    kumbang_aidc wrote:Obama tak suka jambu, anwar suka jambu ehhee

    makdsudnya

    Kau tak tau? Aku lagi lah tak tau..tehehehe lol! lol!
    tau apa ni, affraid

    Sponsored content

    Re: anwar Barack Obama Malaysia..

    Post  Sponsored content Today at 9:16 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:16 am