AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  detective conan on Thu Feb 26, 2009 5:41 am

    dengar cerita dua yeob nak lompat balik ke PKR, apa maknanya cerita ini...pening betul politik perak nie..

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  300 on Thu Feb 26, 2009 6:55 am

    mana dengar kabar angin ni??? Rolling Eyes

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  nangkasedap on Thu Feb 26, 2009 9:19 am

    ini angin apa, angin laut cina selatan ke, timur barat ke, ..

    mungkin ini sengaja dicetuskan anwar kut....untuk wujudkan lagi ketidakstabilan politik mesia...walhal hakikatnyer tidak ada apa apa...

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  nangkasedap on Thu Feb 26, 2009 9:24 am




    PKR ni parti apa yer....parti cina ke parti apa?....mana orang melayu kat situe.... affraid

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  nangkasedap on Thu Feb 26, 2009 9:28 am

    ikut budaya Cina? nape ye.....ini strategi nak tarik sokongan cina ke.....dengan MC pun org cina, diselang seli cakap cina... bounce pelik betulah

    kemana haltuju PKR?masih ada ruang ke orang melayu dalam parti tersebut...atau orang melayu hanya diperalatakan untuk membolehkan orang cina berkuasa?

    nangkasedap

    Posts : 57
    Join date : 2009-02-07

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  nangkasedap on Thu Feb 26, 2009 9:34 am

    menhapuskan politik perkauman, hidup bahasa cina...dan all cina...

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  apahallu on Fri Feb 27, 2009 4:33 am

    abang nuar oh abang nuar...ko akan bercerita tentang kehebatan dan kedaulatan cina.kalau ko berada di kandang cina..tentang india pulak kalo ko berada di kandang india...kenapalah ko ni tak pernah dok dalam kandang rimau ekk??aku teringin nak tengok kat mane ko letak telur ko nih...cakap macam biawak..putar belit sana sini..hangin satu badan aku.. Evil or Very Mad

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  bunga on Fri Feb 27, 2009 10:26 am

    apahallu wrote:abang nuar oh abang nuar...ko akan bercerita tentang kehebatan dan kedaulatan cina.kalau ko berada di kandang cina..tentang india pulak kalo ko berada di kandang india...kenapalah ko ni tak pernah dok dalam kandang rimau ekk??aku teringin nak tengok kat mane ko letak telur ko nih...cakap macam biawak..putar belit sana sini..hangin satu badan aku.. Evil or Very Mad


    tehhehehe...diakan tukar kulit ikut keadaan, lebiy kurang makhluk amphibia aje nih...

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  apahallu on Sat Feb 28, 2009 12:37 am

    bunga wrote:
    apahallu wrote:abang nuar oh abang nuar...ko akan bercerita tentang kehebatan dan kedaulatan cina.kalau ko berada di kandang cina..tentang india pulak kalo ko berada di kandang india...kenapalah ko ni tak pernah dok dalam kandang rimau ekk??aku teringin nak tengok kat mane ko letak telur ko nih...cakap macam biawak..putar belit sana sini..hangin satu badan aku.. Evil or Very Mad


    tehhehehe...diakan tukar kulit ikut keadaan, lebiy kurang makhluk amphibia aje nih...

    biawak la lebey spesifik...cam seiras je...huar huar huar...

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  detective conan on Sat Feb 28, 2009 1:45 am

    cam anaconda la pulak...

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  apahallu on Sat Feb 28, 2009 3:21 am

    detective conan wrote:cam anaconda la pulak...

    biawak lebey comel... tongue Suspect

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  apahallu on Sat Feb 28, 2009 11:07 pm

    mm..pasal katak dua ekor ni,mane ko dengar citer yg de nak lompat balik nih??aku nak usha sket...kesian lak zambry kalo betol camni..

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  detective conan on Sun Mar 01, 2009 1:47 am

    apahallu wrote:mm..pasal katak dua ekor ni,mane ko dengar citer yg de nak lompat balik nih??aku nak usha sket...kesian lak zambry kalo betol camni..

    conan ada menyiasat sikit-sikit bro..

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  apahallu on Sun Mar 01, 2009 8:54 am

    detective conan wrote:
    apahallu wrote:mm..pasal katak dua ekor ni,mane ko dengar citer yg de nak lompat balik nih??aku nak usha sket...kesian lak zambry kalo betol camni..

    conan ada menyiasat sikit-sikit bro..

    ada link tak conan??tq

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  ultraman on Sun Mar 01, 2009 1:05 pm

    isu ini sebenarnya dimainkan olreh perak xpress kemudia disambut oleh beberapa blog pembangkan

    http://perakexpress.com/www/?p=1156

    pada waa ia hanya propaganda murahan untuk malukan kerajaan perak yang baru...mungkin disuruh oleh ANwar..kerana jelas owner perak express tu cam upahan Anwar...

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  apahallu on Sun Mar 01, 2009 10:35 pm

    ultraman wrote:isu ini sebenarnya dimainkan olreh perak xpress kemudia disambut oleh beberapa blog pembangkan

    http://perakexpress.com/www/?p=1156

    pada waa ia hanya propaganda murahan untuk malukan kerajaan perak yang baru...mungkin disuruh oleh ANwar..kerana jelas owner perak express tu cam upahan Anwar...

    thanx bro..

    shamsadis

    Posts : 28
    Join date : 2009-01-26

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  shamsadis on Thu Mar 12, 2009 3:15 am

    ohh mmg pkr suka wat citer....

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  bunga on Thu Mar 12, 2009 7:16 am

    apahallu wrote:
    ultraman wrote:isu ini sebenarnya dimainkan olreh perak xpress kemudia disambut oleh beberapa blog pembangkan

    http://perakexpress.com/www/?p=1156

    pada waa ia hanya propaganda murahan untuk malukan kerajaan perak yang baru...mungkin disuruh oleh ANwar..kerana jelas owner perak express tu cam upahan Anwar...

    thanx bro..

    memang itulah antara agenda mereka dari PKR ~ membuat fitnah, menangguk di air yg keruh ~

    Sponsored content

    Re: PANAS, yeob man dan yeob jamal nak lompat balik PKR, betul ke?

    Post  Sponsored content Today at 9:16 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:16 am