AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  detective conan on Mon Feb 23, 2009 11:46 pm

    ADUN Batang Ai, Dublin meninggal dunia
    PETALING JAYA: Naib Presiden Parti Rakyat Sarawak (PRS) Datuk Dublin Unting, 53, yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri Sarawak kawasan Batang Ai meninggal dunia.


    Sumber PRS mengesahkan beliau meninggal dunia setelah diserang angin ahmar.


    Mendiang juga Timbalan Menteri Sarawak bagi Sukan dan Pertanian.

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  detective conan on Tue Feb 24, 2009 12:08 am

    apa yang nyata anwar akan mendendangkan lagu harapan baru orang Dayak he he he..masa ni anwar akan mendendangkan diala pejuang orang dayak, dan pribumi...he he he

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  pokok on Tue Feb 24, 2009 1:27 am

    pokok rasa tak kan ada pilihanraya di kawasan ini, kerana tempoh kerajaan negeri memerintah dah alan berakhir serahun dua ini...mengikut undang2 baru pilihanraya tidak perlu diadakan sekiranya berlaku kekosongan dalam tempoh dua tahun terakhir kerajaan memerintah..

    nampak gayanya melepas anwar nak jadi Hero orang Sarawak...

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  qasehnuryz on Tue Feb 24, 2009 3:39 am

    oro.mcm lucah je ayat nya.uhukss

    pekata pasni xyah PRU..tiap bulan buat PRK.
    secara marathon di setiap negeri hehess..
    lelah rasanya nk tggu keputusan undian tongue

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  detective conan on Tue Feb 24, 2009 8:38 am

    qasehnuryz wrote:oro.mcm lucah je ayat nya.uhukss

    pekata pasni xyah PRU..tiap bulan buat PRK.
    secara marathon di setiap negeri hehess..
    lelah rasanya nk tggu keputusan undian tongue

    selalu semput ke Twisted Evil Wink

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  bunga on Tue Feb 24, 2009 3:00 pm

    hehehhe...mana adil asyik di bukit aje,sampai lenjan bukit bakau,batang pun mau test market jugak.. Razz Razz

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  ManJonG on Tue Feb 24, 2009 7:47 pm

    mula2 bukit selepas itu batang..
    apa seterusnye ek.. affraid

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  ultraman on Tue Feb 24, 2009 11:50 pm

    SPR kata cam kena ada plihanraya ...wah seronoklah warga batang nanti...

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  ultraman on Tue Feb 24, 2009 11:51 pm

    ManJonG wrote:mula2 bukit selepas itu batang..
    apa seterusnye ek.. affraid


    lembah kut...kat malaysia ni banyak kawasan bernama lembah he he...

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  apahallu on Sat Feb 28, 2009 11:03 pm

    lubang ade tak?lubang cam best jekk...pantai cinta berahi dah xde lak tuh..haaaa....batang benar!!!kuang kuang kuang batang berjuntai... Suspect Suspect

    Sponsored content

    Re: selepas dua bukit batang pun kena mengundi jugak...

    Post  Sponsored content Today at 9:17 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:17 am