AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Share

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  pochong on Thu Feb 19, 2009 12:58 am

    Waa nak tau sape budak itu nama HILMI banyak glamer aaa budak itu sikalang..kalah itu Siti Nurhaliza.... waa ada masuk dia punya laman facebook, wah manyak hemsem ooo ini olang. manyak untung ooo ELi, waa percaya itu Anwariza aa musti manyak jeles dekat Eli ooo...Anwariza kan suka budak hencum macam ini maa. Waa helan aa macammana budak ini boleh sangkut itu dekat Eli, Eli sudah tua maa.

    Ada olang cakap kat waa nama penuh dia Hilmi Hazimin Abdul Malik ini olang asal dari Ampang Jaya, waa tak tau ini olang cakap.

    Olang cakap aa ini budak banyak bijak oo sebab dia ada belajar di England, pernah menjadi Setiausaha @ anggota PKR Bahagian Pandan, dia juga suka mengkaji teori "konspirasi, sosialisme & kapitalisme.

    umur dia 32/33 itu macam laa...manyak muda lagie...besday dia 27 MAC olang cakap aa bukan waa cakap...

    Olang cakap jugaa dengan itu Eli dia berpisah sejak bulan oktober, bnayk sedih ooo, sampai sikalang Eli pun tidak tau dia pergi ke mana, luar negara ka? indonesia ka?

    http://pochongmenulis.blogspot.com/2009/02/ini-olang-nama-hilmi-ka.html

    Ada olang cakap dia ada pergi minta kerja dengan New Strait Times tahun lepas waa tatak tau ooo dia dapat atau tidak. Olang cakap juga ini budak aa pernah kerja dengan Ahli Parlimen PJ Selatan - Hee Loy Sian tapi sudah berhenti.

    budak ini aa suka ambik gambar oo, waa tatak tau itu gambar Eli dalam keadaan terkankang...pun dia yang ambik atau tidak.

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  pochong on Thu Feb 19, 2009 1:04 am


    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  qasehnuryz on Thu Feb 19, 2009 6:34 am

    hik..
    betul la pochong mmg ensem
    budak opis ni ramai puji.
    alahai anak ikan yb eliz Laughing

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  bunga on Sun Feb 22, 2009 9:12 pm

    pochong wrote:

    Look like GAY to me.... Very Happy

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  300 on Mon Feb 23, 2009 3:04 am

    Kami hero-hero di AIDC lagi hensem dan macho laa... Cool

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  Joyah on Mon Feb 23, 2009 9:11 pm

    300 wrote:Kami hero-hero di AIDC lagi hensem dan macho laa... Cool



    Adakah benar apa yang aku baca nih?????? Kalau yang gurls tu memang tak dinafikan jelitawan terhangat di pasaran, tapi, kalau hero-hero tu... dalam kategori pria terhebat ... ehem ehemmmmmmm .... jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiiiii...

    Hilmi tu memang jambu... not masculine, but jambuline lol!

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  ultraman on Wed Feb 25, 2009 12:16 am

    Joyah wrote:
    300 wrote:Kami hero-hero di AIDC lagi hensem dan macho laa... Cool



    Adakah benar apa yang aku baca nih?????? Kalau yang gurls tu memang tak dinafikan jelitawan terhangat di pasaran, tapi, kalau hero-hero tu... dalam kategori pria terhebat ... ehem ehemmmmmmm .... jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiiiii...

    Hilmi tu memang jambu... not masculine, but jambuline lol!


    joyah apa beza jambu ngan maskuline...ultraman ni tak paham sangat manusia ni...

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  300 on Thu Feb 26, 2009 6:58 am

    Joyah wrote:
    300 wrote:Kami hero-hero di AIDC lagi hensem dan macho laa... Cool



    Adakah benar apa yang aku baca nih?????? Kalau yang gurls tu memang tak dinafikan jelitawan terhangat di pasaran, tapi, kalau hero-hero tu... dalam kategori pria terhebat ... ehem ehemmmmmmm .... jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiiiii...

    Hilmi tu memang jambu... not masculine, but jambuline lol!

    kami hero-hero di AIDC mantap, bergaya dan penuh karisma Cool

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  Joyah on Thu Feb 26, 2009 9:59 pm

    Perbezaan antara jambu dan maskulin ... seperti perbezaan hilmi(jambu) dan aidil zafwan (maskulin) ...

    Hot lady pulak...macam aku kat sebelah ni ... kakakaka

    300, teruskan usaha memantapkan diri ... hari ni pegi saloon ke? kui kui kui

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  ultraman on Fri Feb 27, 2009 1:35 am

    Joyah wrote:Perbezaan antara jambu dan maskulin ... seperti perbezaan hilmi(jambu) dan aidil zafwan (maskulin) ...

    Hot lady pulak...macam aku kat sebelah ni ... kakakaka

    300, teruskan usaha memantapkan diri ... hari ni pegi saloon ke? kui kui kui

    nak mantap kena pergi GYM bukan salon he he he..itu mantap lain..

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  300 on Fri Feb 27, 2009 5:56 am

    ultraman wrote:
    Joyah wrote:Perbezaan antara jambu dan maskulin ... seperti perbezaan hilmi(jambu) dan aidil zafwan (maskulin) ...

    Hot lady pulak...macam aku kat sebelah ni ... kakakaka

    300, teruskan usaha memantapkan diri ... hari ni pegi saloon ke? kui kui kui

    nak mantap kena pergi GYM bukan salon he he he..itu mantap lain..

    aku pun pelik dgn si joyah...gi saloon nak mantap tang mana??? mantap tang jambul??? clown

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  ManJonG on Fri Feb 27, 2009 7:51 am

    nie maskulin???


    jgn terkeluar biji mata sudah ek kak joyah../ muehahahah.. cheers

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  300 on Fri Feb 27, 2009 8:29 am

    ManJonG wrote:nie maskulin???


    jgn terkeluar biji mata sudah ek kak joyah../ muehahahah.. cheers

    inilah reaksi joyah bila tgk gambar di atas >>> affraid >> kemudian >> cheers >> kemudian >> bounce >> kemudian cyclops .....

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  teruna desa on Fri Feb 27, 2009 9:10 am

    300 wrote:
    ManJonG wrote:nie maskulin???


    jgn terkeluar biji mata sudah ek kak joyah../ muehahahah.. cheers

    inilah reaksi joyah bila tgk gambar di atas >>> affraid >> kemudian >> cheers >> kemudian >> bounce >> kemudian cyclops .....


    joyah apa u punya komen? tak sabar teruna nak dengar ni..nanti buat sidang akhabr ..he he he

    Joyah

    Posts : 101
    Join date : 2008-08-12

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  Joyah on Fri Feb 27, 2009 12:59 pm

    OHH MYYYYYYY..... Cant say much... juzz tis song

    Oh baby when you talk like that
    You make a woman go mad
    So be wise and keep on
    Reading the signs of my body

    Im on tonight
    You know my hips dont lie
    And Im starting to feel its right
    All the attraction, the tension
    Dont you see baby, this is perfection....

    ahakssss he's damn hot Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

    Sponsored content

    Re: Hilmi itu siapa? manyak hensem ooo

    Post  Sponsored content Today at 9:17 am

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:17 am