AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  detective conan on Tue Feb 17, 2009 1:10 pm

    Petang semalam conan ada minum kat satu warung, tengah sedap2 makan asam laksa tu, tiba-tiba conan terdengar dua orang sebelah Conan cakap pasal Anwar ,Conan pun siap pasang telinga besar-besar ... dua -dua tu pompuan, depa kata muka Anwar dah tak jernih seperti dia dalam ABIM dulu, muka anwar skang ni menakutkan. mengapa tanya sesama mereka mengapa muka anwar berubah, dah tak berseri lagie...hangus katanya ....depa kata bukan Conan he he he...Conan tak tau la betul tak..skang conan cuba nak cari pic terbaru gambar anwar ni betul ke tak kata dua pompuan tue ....

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  qasehnuryz on Thu Feb 19, 2009 6:41 am

    eyh..terlepas nk bace artikel ni.

    conan,
    klo tjumpa anwar..suh dia baca mentera ni..utk naik seri.

    " minyak si tuang tuang,
    ku tuang dalam kuali,
    muka ku macam beruang,
    semua orang gerenti lari.
    kuang.. kuang..kuang. ."

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  apahallu on Thu Feb 19, 2009 7:27 am

    bila la muka org tua tuh berseri...x penah aku nampak pon cahaya kat muka de...manjang bermasalah je..

    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  teruna desa on Thu Feb 19, 2009 7:29 am

    muka dia bercahaya bila jumpa lelaki cute je.... affraid affraid

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  apahallu on Thu Feb 19, 2009 7:31 am

    habislah aku...auwww!!!!

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  ultraman on Thu Feb 19, 2009 12:42 pm

    apahallu wrote:habislah aku...auwww!!!!

    wah bro ko ni muka ala2 saiful ke, baik ko pakai topeng bahaya oooo...

    shamsadis

    Posts : 28
    Join date : 2009-01-26

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  shamsadis on Thu Feb 19, 2009 10:15 pm

    gambar....

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  apahallu on Thu Feb 19, 2009 11:09 pm

    shamsadis wrote:gambar....

    gambar pe??

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  detective conan on Thu Feb 19, 2009 11:40 pm

    apahallu wrote:
    shamsadis wrote:gambar....

    gambar pe??

    gambar?

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  bunga on Thu Feb 26, 2009 12:05 pm

    detective conan wrote:
    apahallu wrote:
    shamsadis wrote:gambar....

    gambar pe??

    gambar?

    LU kata lu cute (habislah aku), meh la nak tengok gambar....itulah maksudnya,gambar, gambar tuh..tehehehhe..


    p/s tapi mmg muka Anwar nampak macam dah terbakar aje...(Tun M dah tua tapi x pulak nampak pudar mcm muka Anwar..or maybe graphic xelok kut..tehehhehe)

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  apahallu on Fri Feb 27, 2009 4:41 am

    malu la guwe... Embarassed

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  pokok on Fri Feb 27, 2009 7:09 am

    apahallu wrote:malu la guwe... Embarassed

    ha ha habislah ko, aku syorkan ko pergi beli topeng

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  bunga on Fri Feb 27, 2009 10:20 am

    pokok wrote:
    apahallu wrote:malu la guwe... Embarassed

    ha ha habislah ko, aku syorkan ko pergi beli topeng

    Lu malu atau Lu takut sama Anwar angkat Lu jadi pembancuh kopi maaa!!! Very Happy

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  apahallu on Sat Feb 28, 2009 12:44 am

    bunga wrote:
    pokok wrote:
    apahallu wrote:malu la guwe... Embarassed

    ha ha habislah ko, aku syorkan ko pergi beli topeng

    Lu malu atau Lu takut sama Anwar angkat Lu jadi pembancuh kopi maaa!!! Very Happy

    pembancuh milo o ais tarik available lg x? affraid

    Sponsored content

    Re: muka Anwar dah tak berseri, betul ke?

    Post  Sponsored content Today at 5:19 pm


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 5:19 pm