AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Share

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  pochong on Tue Feb 17, 2009 5:20 am

    Bila dikatakan tersebar photo bogel awek cun yang ada kuasa dalam PKR, kuncu UMNO diketuai Khir Toyo beria-ia mendesak exco itu meletak jawatan, tidak bermaruah kononya, walhal aksi photo wanita itu hanya koleksi peribadi kerana dirakamkan dalam bilik tidur, kala tanya Khir Toyo pun belum tentu dia pakai kain dalam bilik tidur..hua hua hua, bukan adegan terlampau seperti Chua Soi Lek. Silap-silap PKR dan Elizabeth Wong dapat simpati dari masyarakat seperti apa yang terjadi kat Nasya Aziz. Skang wanita MCA pun dah bagi sokongan moral kat awek cun PLR tue....
    Mungkin UMNO terlalu obses dengan apa yang berlaku kat Perak baru-baru ini, sebab itu beria-ia ingin menjadi hero. Tapi aku rasa Obses tak bertempat...mungkin nak jadi hero sebelum pemilihan ketua UMNO berlaku kut...

    Andai benar tuntutan UMNO dipenuhi, aku tak rasa BN akan menang pun dalam pilihanraya DUN Bukit Lanjan tue, ingat kawasan tue PKR menang majoriti dekat 5 ribu mengalahkan calon MCA. Agaknya dalam situasi sekarang kalau ada pilihanraya melibatkan kawasan majoriti bukan Melayu atau kawasan bandar , UMNO dan geng sekutunya BN boleh menang ke?


    Anwar ni kalau boleh dia nak adakan setiap masa pilihanraya kecil, kerana dengan mengadakan pilihanraya kecil dia akan dapat mengekalkan momentun kekuatan PKR yang sedikit terjejas dengan apa yang berlaku di Perak baru baru ini. Cuba bayangkan apa agaknya persepsi orang Sarawak jika PKR dan pembangkang asyik menang sahaja dalam pilihanraya kecil,...pikir pikir lah sendiri yer wahai orang UMNO...

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  pochong on Tue Feb 17, 2009 5:30 am

    [center]


    tengok betapa gembiranya elizabeth, gambar diatas diambil sepelepas sidang medianya...adakah benar kisah bogel , hanya lakonannya arahan anwar dan elizabeth menjadi pelakon utama? waa konfius nie....

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  pochong on Tue Feb 17, 2009 5:47 am


    teruna desa

    Posts : 125
    Join date : 2009-01-16

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  teruna desa on Tue Feb 17, 2009 7:19 am


    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  ultraman on Tue Feb 17, 2009 9:49 am

    aku ni dah bosan dengan gelagat PKR ni, tak habis2 ada aje isu, betul tak betul, parti tu memang menyusahkan rakyat....

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  detective conan on Tue Feb 17, 2009 1:25 pm

    ALOR SETAR: Naib Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai mempersoalkan tindakan anggota Exco Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong yang menawarkan diri untuk meletak jawatan dan mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Lanjan berikutan kontroversi penyebaran gambar bogelnya.

    Liow berkata, beliau hairan dengan tindakan wakil rakyat Parti KeAdilan Rakyat (PKR) itu untuk melepaskan kedua-dua jawatan yang disandangnya sedangkan Wong telah mengatakan beliau tidak bersalah dan dianiaya.

    "Kalau tidak bersalah dan dianiaya, kenapa hendak letak jawatan?

    "Biarlah polis siasat dahulu," katanya kepada pemberita selepas melawat Klinik Kesihatan Pokok Sena, kira-kira 30 kilometer dari sini, hari ini.

    Liow yang juga Menteri Kesihatan mengulas mengenai tindakan Wong yang menawarkan diri meletak jawatan dan juga mengosongkan kerusi DUN Bukit Lanjan selepas gambar bogelnya tersebar di internet menggesa PKR memberi penjelasan mengenai perkara itu.

    Beliau juga meminta orang ramai supaya tidak membuat sebarang spekulasi berhubung kes itu termasuk mengaitkannya dengan agenda politik partiparti tertentu kerana terdapat pelbagai kemungkinan mengenainya.

    Katanya, polis perlu segera menyiasat kes itu dan memberi gambaran sebenar supaya masyarakat umum tidak membuat pelbagai andaian sehingga menjadi keliru.

    Mengenai dakwaan perlakuan seks yang didakwa berlaku di bilik Eray sebuah hospital di Kuala Lumpur yang disiarkan akhbar hari ini, Liow berkata, beliau akan mengarahkan kes itu disiasat.

    "Saya tidak tahu sehingga melihat paparan gambar kejadian itu di akhbar setelah ditunjukkan wartawan di sini, hari ini," kata beliau.

    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  qasehnuryz on Wed Feb 18, 2009 4:44 am

    Muka YB eliz tu nampak je cam suke..
    tp dlm hati sape yg tahu.
    terpalit kisah hitam seumur hidup dia..
    Embarassed

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  detective conan on Thu Feb 19, 2009 11:47 pm

    cite eli cam dah nak habis bila eli dah nak pergi ke obersea, tamatlah lah series ni he he he..macam drama la pulak

    apahallu

    Posts : 90
    Join date : 2009-02-19

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  apahallu on Fri Feb 20, 2009 4:30 am

    mesti ada sambungan nye la..eliz season 2...kuang kuang kuang..TC jd hero plak... What a Face

    ultraman

    Posts : 97
    Join date : 2009-01-17

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  ultraman on Fri Feb 20, 2009 7:36 am

    TC jadi hero, wah cam cite Hong kong la pulak nanti, lagi bahaya oo, nanti ada adengan macam edison chen? oooo oh tidak Evil or Very Mad

    Sponsored content

    Re: UMNO kena main Elizabeth Wong?

    Post  Sponsored content Today at 3:07 pm


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 3:07 pm