AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Elizabeth Wong berbogel ?

    Share

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  detective conan on Mon Feb 16, 2009 4:56 am

    Seorang exco kerajaan Selangor telah membuat aduan polis tengah malam tadi berhubung penyebaran foto-foto bogelnya kepada umum.

    Elizabeth Wong, yang juga wakil rakyat Bukit Lanjan, membuat laporan di balai polis Damansara, Petaling Jaya kira-kira jam 11 malam.

    Difahamkan foto-foto yang dirakam tanpa kebenarannya itu - kemungkinan oleh seorang bekas teman lelakinya - sewaktu beliau sedang tidur.

    Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) wanita itu, dalam usia lewat 30-an dan masih bujang, dijangka mengeluarkan kenyataannya hari ini.

    Beliau menjadi sasaran kedua berkaitan dakwaan seks selepas serangan terhadap seorang wakil rakyat PAS, yang juga exco kerajaan negeri, Dr Halimah Ali yang didakwa ditangkap basah di sebuah hotel sekitar Pelabuhan Klang.

    http://www.malaysianbite.com/gambar-bogel-elizabeth-wong-adun-pkr-bukit-lanjan/
    Sambil menafikannya, beliau membuat aduan polis hujung bulan lepas terhadap sebuah laman web pro-Umno berhubung penyiaran tuduhan tersebut.

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  detective conan on Mon Feb 16, 2009 4:59 am

    Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PKR kawasan Bukit Lanjan Elizabeth Wong (Elizabeth Wong Keat Ping N37 Bukit Lanjan) mengaku gambar bogel yang tersebar kini adalah gambarnya. Beliau yang pernah menjadi jadi pembantu khas kepada Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail akan membuat laporan polis hari Isnin. Kini timbul desakan agar beliau meletak jawatan kerana moralnya dipertikaikan.

    Sementara itu, Naib Presiden PKR Azmin Ali berkata pihaknya tidak akan berkompromi dalam isu gambar bogel Elizabeth Wong. Katanya, PKR akan mendapatkan keterangan Exco itu serta laporan polis sebelum memutuskan tindakan lanjut. Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim pula berkata isu itu akan dibincang dalam mesyuarat Exco Negeri, Rabu ini (Agenda Daily)

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  pokok on Mon Feb 16, 2009 6:02 am

    Wa sedang berpuasa dari membelasah ikut suka wa terhadap BR. Tapi wa kena tegur jugak lu orang atas kapasiti wa yang lebih bebas, lebih atas pagar. Undi golongan macam nilah yang penting. Sebab totok BR sudah pasti undi BR, totok BN sudah pasti undi BN.

    So, dalam keadaan berpuasa ni, wa taip yang sederhana jer la. Maleh wa maki kaw2 lu orang nih.

    Bila PAS cakap hal syurga, hal neraka lu orang perlekeh. Sekor pemimpin muslim PKR pun tak buat sentimen sokong. Wa malas maki jer nih. Kengkonon kenyataan tu tak pro non muslim la tuh.

    Bila PAS banyak buat program kerohanian, solat hajat, kuliah agama, munajat, lu orang tak layan. Konon tak logik la. Mana ada pemimpin muslim PKR duduk dengar kuliah, joint program2 kerohanian. Tak stendet konon.

    Apa salahnya lu belajar sekali skala. Malu ke duduk mendengar kuliah TGHA ke, TGNA ke hatta ostat UMNO skali pun.

    Malu ke lu nak buat program2 kerohanian untuk penyokong muslim lu orang? Apa yang lu takut sangat dengan penyokong non muslim lu orang. Diorang semua pro maa. Nak maki lelebih kang tak sesuai plak.

    Asal rasuah jer, mesti PKR.
    Asal seks jer mesti PKR.
    Asal dibeli jer mesti PKR.
    Asal liwat jer mesti PKR.

    Kalau dah yang muslim tak betul, yang non muslim apatah lagi.

    http://adukataruna.blogspot.com/

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  pokok on Mon Feb 16, 2009 6:05 am

    pening kepala tengok orang PKR ni,dari ahlinya sehingga adunnya dan pemimpin teratas sekali, seribu satu cerita, ini baru yang terdedah, yang belum terdedah siapa tau kan? adakah ini pemimpin yang harus diangkat menjadi pemimpin, yang hasrus dipuji membela rakyat..LU pikirlah sendiri...

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  pokok on Mon Feb 16, 2009 6:11 am




    qasehnuryz

    Posts : 61
    Join date : 2009-01-19

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  qasehnuryz on Mon Feb 16, 2009 6:37 am

    err..ni ker gmbr yg ko tgk lama tu Twisted Evil wakakka

    ada pendapat 'best'
    katanya x pyh la nk letak jawatan.ni bukan isu moral sbb dia bukan ore islam..

    kesian ..masa soi lek dulu mati suh org tua tu letak jawatan.
    time exco diorang ni pulak bmati pertahankan.

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  ManJonG on Mon Feb 16, 2009 5:38 pm

    ala nie personal attack bosan la...
    isu2 kecik chua soi lek kejap je org dah lupe...
    so xde hal bak kate qaseh di bukan islam kan...
    zzz..
    tp lwak gak ek muehahahha..

    shamsadis

    Posts : 28
    Join date : 2009-01-26

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  shamsadis on Tue Feb 17, 2009 12:48 am

    kalo rasa yang haram nak jadi halal....join pakatan rakyat mesti yang haram jadi halal...ehehhe

    'sini lompat kalo bole...sana lompat kalo tata bole', nik ajis.

    rakyat2biasa

    Posts : 12
    Join date : 2009-02-02

    nak tau siapa perakam foto Eliz ?

    Post  rakyat2biasa on Tue Feb 17, 2009 6:43 am

    sebelum eliz dan anwar menghambur kata-kata fitnah terhadap orang lain maka sewajarnya eliz memberikan penjelasan akan persoalan penting ini ?


    SIAPA LELAKI/TEMAN LELAKI YANG BERADA DI SEBELAH KATIL SEWAKTU ELIZ TIDUR ?


    APA BANGSA LELAKI/TEMAN LELAKI ELIZ, MELAYU ATAU CINA ?


    ADAKAH LELAKI ITU BERNAMA HILMI ?


    KIRANYA BENAR LELAKI ITU MELAYU/ISLAM MENGAPA ANWAR/PAS/USTAZ BADRUL TIDAK MENEGAKKAN YANG MARUF DAN MENCEGAH YANG MUNGKAR ?


    NIK AZIZ , SATU SOALAN UNTUK KAU. KIRANYA LELAKI ITU MELAYU APA PANDANGAN KAU TENTANG ISU INI..ADAKAH IANYA HALAL KERANA MELIBATKAN PAKATAN RAKYAT ?

    http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

    rakyat2biasa

    Posts : 12
    Join date : 2009-02-02

    Tido pakai kaca mata

    Post  rakyat2biasa on Tue Feb 17, 2009 6:47 am

    sapa boleh jawab..kenapa eliz tido pakai kaca mata?

    Tido ke buat-buat tido..sebab keletihan...hehe

    detective conan

    Posts : 291
    Join date : 2009-01-14

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  detective conan on Tue Feb 17, 2009 1:04 pm

    dia nak promote cermin mata he he...

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  bunga on Wed Feb 18, 2009 10:16 pm

    rakyat2biasa wrote:sapa boleh jawab..kenapa eliz tido pakai kaca mata?

    Tido ke buat-buat tido..sebab keletihan...hehe


    Maybe letey bangit,sebab dia kan seorang YB..banyak keje,tentulah keletihan sampai tak sempat buka cermin mata dan tak sempat pakai under-garment..kwang kwang kwang bounce bounce

    300

    Posts : 69
    Join date : 2009-01-14

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  300 on Sun Feb 22, 2009 6:54 am

    rakyat2biasa wrote:sapa boleh jawab..kenapa eliz tido pakai kaca mata?

    Tido ke buat-buat tido..sebab keletihan...hehe

    jawapan dia >> supaya mimpi nampak lebih jelas n terang lorrrr cheers

    pochong

    Posts : 25
    Join date : 2009-01-21

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  pochong on Sun Feb 22, 2009 6:57 am

    he he he, sampai ari ni waa cari jawapan tak jumpa

    ManJonG

    Posts : 58
    Join date : 2009-02-06

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  ManJonG on Sun Feb 22, 2009 7:12 am

    speky baru looks hot and pedas..
    kalo xpakai kang senang sgt jatuh saham kan. ahaks..

    p/s-->bluffing ape la aku nie kan.. affraid

    bunga

    Posts : 189
    Join date : 2009-01-26

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  bunga on Tue Feb 24, 2009 3:21 pm

    pochong wrote:he he he, sampai ari ni waa cari jawapan tak jumpa

    Yeke? Alaaa...jawapannya ialah, dia keletihan sebab terlalu letey sebab banyak keje,almaklumlah sebagai ADUN yang bertanggungjawab pada rakyat sebab itu beliau keletihan sampai tak sempat pakai panties dan bukak cermin mata nak tido..letey beb, letey! Basketball Basketball

    Sponsored content

    Re: Elizabeth Wong berbogel ?

    Post  Sponsored content Today at 9:17 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:17 am