AIDC CLUB

Selamat Datang ke AIDC CLUB


    Siapa Paling Jahat

    Share

    zek786

    Posts : 11
    Join date : 2008-08-12

    Siapa Paling Jahat

    Post  zek786 on Fri Aug 15, 2008 5:43 am

    [img][/img][img][/img]
    (kiri) David Rockefeller Sr. (Kanan) Airel Sharon

    [img][/img][img][/img]
    (Kiri) George Bush Jr. (Kanan) Lord Jacob Rothschild

    [img][/img][img][/img]
    (Kanan) Arnold Schwarzenegger (Kanan) Sharon Stone

    Antara antara 6 wajah di atas
    Siapakah paling anda benci?
    Siapakah paling anda suka baca beritanya?
    Siapa yang paling anda kenali?
    Bagi yang tidak mendalami ilmu konspirasi Yahudi, jawapan yang paling majoriti diperoleh untuk soalan Siapa Paling Anda Benci? Ialah George Bush dan Airul Sharon. Manakala soalan “Siapa paling anda suka baca beritanya? Arnold Swazernegger dan Sharon Stone dan soalan Siapa paling anda kenali? Jawapannya Bush, Sharon dan Arnold.
    Dua gambar lagi iaitu Rockefeller dan Rotschild langsung tidak dikenali malah hampir tidak pernah dengar.
    Inilah realitinya…
    Apabila kita kurang membaca dan kurang menyelidik dalam hal-hal politik antarabangsa, maka pemikiran kita hanya akan kaku dan bergerak dalam linkungan maklumat-maklumat dalam akhbar-akhbar tempatan. Sedangkan akhbar-akhbar tempatan yang mengambil secebis berita luar sebagai hiasan bukannya untuk mendidik pemikiran pembaca ke arah lebih kritis.

    Pada 1836, paderi Yahudi iaitu Rabbi Kalischer telah menyarankan Rothschild melabur dalam hartanah di Palestin.
    Berbalik kepada 6 gambar tadi, bagi penyelidik-penyelidik konspirasi Yahudi, orang yang paling jahat ialah Rotschild dan Rockefeller. Manakala George Bush dan Sharon adalah pengikut kepada Rotschild dan Rockefeller, sementara Arnold pula hanyalah barua Yahudi yang menurut perintah. Pelakon Sharon Stone pula adalah hamba paling rendah dalam status organisasi Yahudi.
    Mengapa Rotschild dan Rockefeller paling jahat?
    Kedua-dua makhluk ini merupakan benih dari keturunan Yahudi asli yang mana bertanggungjawab di atas masalah-masalah eknomi dunia dan juga peperangan dunia. Kedua-dua mereka memiliki kekayaan yang tiada had, namun kekayaan mereka disembunyikan oleh majalah FORBES dan diletakkan dengan nama yahudi lain iaitu Bill Gates. (Bill Gates juga seorang Yahudi sejati)
    Kekayaan Rotschild dan Rockefeller adalah diperoleh secara turun temurun semenjak zaman sebelum lahirnya Nabi Muhammad SAW.
    Menurut kebanyakan penyiasat konspirasi, keturunan Rothschild adalah dari nasab salah seorang Bani Israel yang mengikut Nabi Musa a.s. merentas laut Merah kerana dikejar Firaun. Keturunan nenek-moyang Rothschild ini jugalah yang berpaling tadah kepada Nabi Musa dan Nabi Harun dengan mengikut kata-kata dusta Samiri (Dajjal) agar menyembah patung lembu.
    Rothschild dan Rockefeller diyakini sebagai Yahudi dari suku Ashkenazim iaitu sama keturunannya dengan Karl Marx, Hitler dan Albert Pike. Mereka menguasai seluruh ekonomi dunia termasuk Jepun. Persoalannya, bagaimana kedua-dua mereka menguasai dunia? Itu adalah cerita panjang yang mana anda perlu menyelongkar semula sejarah berlakunya Revolusi Perancis, Amerika, Rusia dan beberapa negara Eropah lain.

    [img][/img]
    Arnold bersama Kurt Waldheim.

    [img][/img]
    (Gambar) Billionaire Amerika Warren Buffett, Gobenor California Arnold Schwarzenegger dan Lord Jacob Rothschild (manusia terjahat) sedang bersiar-siar Rothschild Estate di Scotland.
    Pendedahan yang membuktikan Arnold adalah penyokong gerakan Nazi bawah tanah ialah ketika berlangsungnya hari perkahwinannya. Semasa majlis tersebut Arnold telah menjemput Kurt Waldheim iaitu bekas penjenayah perang Austria yang berkecimpung dalam dunia Nazi. Waldheim juga bertanggungjawab dalam mencetuskan Perang Dunia Kedua melalui gerakan bawah tanahnya.
    Kesimpulan
    Kita boleh membahagikan dunia seperti berikut:
    Negara dunia mengikut telunjuk PBB, manakala PBB mengikut Amerika, Amerika ditadbir oleh Bush, manakala Bush tunduk kepada arahan David Rockefeller dan Jacob Rothschild. Kemudian kedua-duanya menurut arahan siapa?…..
    cyclops

    apis

    Posts : 2
    Join date : 2008-08-16

    paling jahat

    Post  apis on Sun Aug 17, 2008 1:15 pm

    paling jahat najib razak sebab bunuh altantuya

    zek786

    Posts : 11
    Join date : 2008-08-12

    Re: Siapa Paling Jahat

    Post  zek786 on Mon Aug 18, 2008 12:56 am

    apis wrote:paling jahat najib razak sebab bunuh altantuya

    Kalau dia bunuh pasti akan ada balasan utk dia. Tapi aku kagum gak la, kebal betul altantuya tu sampai kena bom dgn C4. Dengar cerita altantuya tu peras ugut rm500k jer, besar sgt ke amaun tu utk seorang menteri, Rosmah shoping pun sampai penuh 14 biji kete dgn barang2 shoping, ada yg kata 18 la , ada yg kata kt london, kt paris, mana satu betul aku pun tktaw (bagi aku dari dia shoping penuh sampai berbelas bijik kete baik dia shoping beli kete sampai berbelas biji) Apa pun Najib dan sumpah dia tk kenal Altantuya tu, betul ke tak tunggu je la. Tkkan tak caya kuasa yang Esa kot. Smile Smile Smile

    kumbang_aidc

    Posts : 133
    Join date : 2009-01-02

    Yang paling jahat

    Post  kumbang_aidc on Tue Jan 13, 2009 4:39 am

    Salam..
    yang paling jahat ialah nuar...
    saye mahu menyelamatkan anak-anak beliau yang cun daripada beliau..
    restui perjuangan ini hehe Very Happy

    pokok

    Posts : 206
    Join date : 2009-01-02

    Re: Siapa Paling Jahat

    Post  pokok on Wed Jan 14, 2009 3:37 am

    apis wrote:paling jahat najib razak sebab bunuh altantuya

    aku rasa anwar lagi jahat sebab sokong annapolis summit

    Sponsored content

    Re: Siapa Paling Jahat

    Post  Sponsored content Today at 9:15 am

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:15 am